diumenge, 15 d’octubre del 2023

Florista 360 - Quim Diaz

FA un temps vaig comprar un curs a en Quim Diaz, es diu: Florista 360. Va fer aquest curs virtual amb la col.lecció creada per ell que es diu FLORISTA de Basic crea, però jo, sóc un drama amb això de les col.leccions, he utilitzat papers que tenia per casa. És fantàstic com explica en Quim, tots els passos sense descuidar-se res.

És un álbum molt bonic i "resultón", m'encanta que la base sigui paper de mixed media... ja m'estic imaginant fent-lo estampant, pintant, etc... fent-lo molt pròpi.

Hauré de marcar millor els plecs, és un aspecte a millorar, no em queda perfecte com la mostra d'en Quim.. però ho aconseguiré.

Falta la decoració de la tapa, que la faré quan sàpiga per qui serà. Us deixo l'àlbum amb les fotos i una foto de mostra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Florista 360 - Quim Diaz