diumenge, 24 de gener del 2021

Paraules: Diccionari 2021

Al facebook, al grup de Mixed Media que lidera l'Stella Ruiz W. va proposar fer paraules amb el què tinguessim per casa.

Vaig engrescar a la Isabel, la Dolors, la Katy... perquè ho fessim al grup d'Osona Scrap i així ho vam fer. Aquí teniu l'enllaç al blog on ho expliquem: https://osonascrapbook.blogspot.com/2021/01/paraules-diccionari-2021.html 

Ens hem proposat fer una paraula per mes.

Aquí teniu la meva del mes de gener.

Us explico el què he pensat. La Isabel va comentar que havia fet la seva pàgina blava perquè havia llegit que era el color de l'amistat.

A mi em va agradar molt i llavors em va venir al cap les plomes de paó i vaig recordar que significaven immortalitat i saviesa. Em va agradar que l'amistat fos immortal i sàvia... 

Gràcies amigues!

 Aquí teniu l'àlbum amb la paraula amistat de totes les del grup, cliqueu sobre la foto.



2 comentaris:

  1. Es que más veo tu página y más me gusta, sobre todo ahora que sé el significado tan especial que tiene. Gracias por participar!! feliz finde!

    ResponElimina
  2. Súper pàgina!! :D Desconeixia el significat de les plomes! Ara encara m'agraden més!

    ResponElimina

Florista 360 - Quim Diaz