dilluns, 31 d’octubre del 2011

Preparant Nadal

No m'he pogut esperar!
L'Elena va passar un tutorial al seu blog  Pega, papel o tijeras! i l'he hagut de fer ja! 
És un organitzador per preparar les festes de Nadal, ella n'ha dit: Tot esperant Nadal. No cal dir que el seu és genial i a sobre molt ben explicat.
Aquesta meva llibreta, és molt més senzilla i utilitzant el material que tenia per casa, però segur que em serà útil.
Me la vaig fer jo mateixa... amb fulls i cordill.
Vaig pensar que perquè els fulls no voltessin molt, fer una pastanya que els recollís (ho podeu veure a l'última de les tres fotos) i un clip d'oficina m'ajuda a tancar-la com el projecte de l'Elena.
No tinc "Glossy accents" i vaig utilitzar silicona líquida pel relleu de les lletres que podeu observar a la foto del mig (necessita millorar!)

 A les altres fotos, podeu veure l'interior on cada apartat té la lletra del que hi escriure.

Ho he lligat amb el projecte que va sorgir l'any passat del "December Daily",  de la Ali Edwards (bé de fet em penso que fa més anys que existeix) i que vaig descobrir a través de la Maica Perxés i seu blog Berta i Polete
He fet l'apartat de diari, per pensar com el programo.

Apa, fins aquí que avui m'he enrotllat molt!
Salut i bones festes!
;-)


Podeu veure totes les fotos al meu flickr

3 comentaris:

  1. NOia,

    això sí que és donar-se presa. Molt bona idea lo de la pestanya.

    petons,

    ResponElimina
  2. Ole! què ràpida, dit i fet!
    Doncs m'agrada molt com t'ha quedat! i el fer un apartat pel diari em sembla genial!
    Un petó i gràcies per ensenyar-ho!

    ResponElimina

Florista 360 - Quim Diaz