dimecres, 7 de desembre del 2011

Del 6 al 6, un mes de festes!

I així comença el meu diari de desembre amb unes fulls de cartró gruixut i enganxant-hi un paper
Aniré fent un àlbum al flickr, per si el voleu anar veient: diari de desembre
Com ja vaig comentar a l'anterior notícia i l'altra, fa un parell d'anys que em ronda l'idea de fer aquest diari de desembre. Però no em veig en cor de fer-lo com la Ali Edwars, que proposa que fem una pàgina per dia. Per tant tindrà més retirada al 7 dies, paraules, definicions de la Maica Perxés, que tenen més a veure amb els dies de festa, començant per l'aniversari d'en Xevi que  va ser ahi, dia 6 i el meu sant que serà demà el dia 8 per acabar el 6 de gener que és reis i fem molta festa a casa...
De moment estic contenta perquè l'estructura ja la tinc feta i les idees em bullen pel cap.
Ja ho anireu veient
Así empieza mi diario de diciembre, con hojas de carton y papel pegado.
Lo subiré en mi galeia flick: diari de desembre
Como comenté en la anterior noticia y la otrara, hace un par de años que tengo la idea de crear este diario de diciembre, pero el de  Ali Edwars, que propone una pagina por dia, no me veo capaz. Por lo que se va a parecer mas al al 7 dies, paraules, definicions de Maica Perxés. El álbum sera de las fiesta Navideña mas el aniversario de Xevi que fue ayer y la fiesta de mi santo que será mañana. Se terminará como no, con la fiesta de reyes, muy celebrada para nosotros. (por eso del 6 al 6!!)
De momento ya he conseguido la estructura y muchas ideas que me dan vueltas por la cabeza.
Ya veremos!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Florista 360 - Quim Diaz